onsdag 12 september 2012

Snabb update

Varit på kaninhoppning nyss, och nu ska jag snart hoppa i duschen och i säng, så en snabbis får det bli :)

Mando och Coco kom med idag. Och jag försökte hoppa som på tävling. :
 Coco gick på 1+3 där ett av felen i sista om gången var mitt fel, och tiden var underbar! (Mindre än en minut! :))
Mando överraskade mig! Jag trodde att förra tävlingen skulle vara hans sista, Men han bevisade att han behövde få komma med på en till :)
0+3 gick han på, och jämt och fint gick det! Två av felen var av trötthet men banan var ju 10 hinder så..

Jag är jätte nöjd med mina gossar! Taggar tävling den 20de!

Alf har förresten blivit mycket lugnare, efter hoppningen så satt jag med honom i boden en stund och pluggade medan han åt och skuttade på. Inte ett bett varken idag eller igår. :D

Bildlöst inlägg ^^

1 kommentar: