söndag 22 januari 2012

Svar på kommentarer.

Jag har visst några kommentarer, så svarar och visar att jag bryr mig lite ^^


Frida, Sara, Lino och "Kanin Älskaren" har skrivit snälla saker om mina bilder och min blogg, tack till er alla! :D
Men Lino, den bilden blev ju inte alls bra.. vill du verkligen ha den just.. har ju så många bättre ;)
(Lino är Lisens ägare för er som undrar, fast Lisen bor ju här för att Linos mamma har allergi, som jag har sagt förut.)


Linnea (På inläggen Vila i frid och dag 20 - Min första kanin)
Jo.. Blev lite putt när jag stigit sönder planket, men fixar det med trälim i vår så blir det nog bra. :)
Lakritz och Hoppsan liknar lite, är Lakritz också en liten envis dam? ;)

Blir så glad när jag ser att jag fått kommentarer! Blir jättetaggad av er, TACK! :))
Har inte tagit några bilder idag.. Men jag kan väll säga att alla hängöron fått komma ut i snön i koppel. Mando älskade det!

1 kommentar:

  1. Haha, nja envis är hon väll inte... Bara tjock och klumpig :D ♥

    SvaraRadera