lördag 14 september 2013

Tävling 14/9

Idag var det tävling, 25 cm, lätt och medel stod på schemat.

Mando hoppade i 25 cm klassen. Han hoppade helt okej, 4+2 tror jag att han gick på och kom 3 av 4 kaniner.. Sötungen..

Coco hoppade först lätten och gick då superfint på 1+1 (samma hinder om jag inte minns fel..) Men det var såå många duktiga kaniner idag, så han kom inte på placering. Men han var snabb och duktig så jag var helnöjd över honom endå!
I Medeln så hoppade han 4+4, han klarar störra långa och höga kombinationer. Men lilla vattengraven utan hinder så dricker han ur och det helplatta hindret var med hopplöst. Vi har att öva på! :)

Mer än så har väl inte hänt.. Sorry.. Rätt tråkigt här hemma just nu.. ;)
Imorgon ska jag försöka lägga upp lite bilder på mina burar som Åsa bad om, men nu ska jag sova lite.

Saknar mina bääbisaar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar