tisdag 2 juli 2013

Väldigt små söta niner

Har updaterat Facebook, dayviews och kanin i fokus. Nu var det bloggens tur.

Har varit i Norrtälje idag och handlat saker. Plundrade till exempel arken zoo på leksaker till kaninerna, ska bunkra upp till vintern. :3
När vi kom hem vid 6 så packade vi upp, vilade fötterna och sedan gick jag ner till kaninburarna för att mötas av en Carmen som höll på att boa!
Jag lät henne vara, gick upp och hämtade vatten, tog ut de andra kaninerna i hagar och sånt. Och när jag fyllde på vatten så såg jag att Carmen hoppade ut ur huset. Jag kikade in och där låg en hög med bäbisar! ♥

Har inte kollat mera på dem, men har sett både mörka och ljusa, men vet inte hur många de är.. Ska gå ut igen om en stund och kika lite mera..
Carmen mår i alla fall bra, det är huvudsaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar