fredag 28 juni 2013

Nu var alla niniläger slut

Igår kom jag hem från nybörjarnas kaninläger. Var väldigt roligt men också otroligt ansträngande.. Så ni kan gissa att det andra jag gjorde när jag kom hem (efter att ha kramat alla niner) var att sova.

Jag, Malin, Åsa, Desiree och Lisa har hållt lekar, träningar och så en tävling som gick ut på kaninhantering på banan i slutet. (Och gissa om det var svårt att utse vilka som skulle få de stora priserna!) Verkade också som om många som kom dit med ett litet eller inget intresse för kaniner, fick ett mycket större intresse för dem. Superkul!

För tillfället så gör jag inte så mycket. 4/6 niner skuttar på ute och alla burar är städade. vädret är sådär, men det är okej med tanke på att jag brände halva ryggen och axlarna på lägret.

För övrigt så har jag fått massa anmälningar till tävlingarna, den första blir på söndag. Jäteroligt med flera nya kaniner på banorna. Det gillas!

Och nu blir det ett sånt där fint inlägg med en arkivbild för att fröken Nadja inte orkar fixa bilder från båda läger.. Den här gången får Charlie stå för bilden. :)

1 kommentar:

  1. SV: Hihi, han fick en stooor och lång kram när jag kom hem, gud så man kan sakna sina små fluffbollar :s

    SvaraRadera