måndag 10 juni 2013

Glömde bort min bäbis födelsedag.

För 4 år sedan och en dag så hittade vi en oväntad kull på fyra ninungar i bohuset.
Två viltgråa hypra små saker och två svarta lugnare niner. Vi döpte dem till Elvis, Ninja, Piggelin och Hope.
Jag förälskade mig i Elvis, han var personlig och skuttig. Mamma föll pladask för lilla oskyldiga Hope. En familj tog hand om Ninja och piggelin, som döptes om till Pärla och kanini.
Samma dag som syskonen flyttade så gick tyvärr lilla hope bort. Hon hade blivit dålig med att äta, så hon fick somna in i vårat vardagsrum.

För bara ett par veckor sedan så kom jag i kontakt med Pärlas och kaninis ägare igen. Vi hade sålt dem utan att veta kön, så Kanini hade fått en kull ungar med Pärla som pappa.
Pärla hade gått bort och nu bor kanini tillsammans med sin dotter.

Grattis till alla, men speciellt min egna lilla Elle pelle, Elvisp, Elvan och allt vad han nu kallas här hemma. ♥


1 kommentar: