måndag 22 oktober 2012

Höst

Mörkret faller..Mörkret faller..

Är så förbenad på det här mörkret!
Idag var jag till 'Stan' och köpte en ny matskål åt Odjuren (Lisen och Elvis nya smeknamn..) eftersom de har kastat in sin förra i en sten i buren så tja.. :P och lite leksaker till Mando. Jag har så dåligt samvete över att han inte får komma ut lika länge som han borde få. Och redan vid 7 så börjar det mörkna, så kommer man hem vid 5 från stan så blir det inte mycket utetid för grabben.. Men i alla fall, han får massa leksaker och aktivering i buren, och när han väl kommer ut så får han alla kompostgaller (12 st) så att han kan skutta av sig ordentligt.
När Carmen kommer så åker vi förhoppningsvis via biltema före och köpa ett paket kompostgaller till och då kan de få varsin 8 gallers hage. Men jag har lite planer på att Mando och Carmen ska få bo ihop senare.
10 dagar tills jag hämtar Carmen.
81 dagar kvar tills Husdjursmässan i Kista.

Nu har jag babblat på om ingenting igen.. jaja.. x)


1 kommentar: