lördag 13 oktober 2012

Dagarna bara går..

Lite uppdatering skulle väll inte skada.. Bara det att ingenting händer här hemma så har inget att skriva om.
Just nu har jag höstlov, verkligen lugnet före stormen då jag nästa vecka har musikalpremiär.
Så det blir ungefär 9 timmars 'arbets'dagar tisdag-Fredag. Ohojj vad kul..
Så min existens just nu har väll varit att sitta ute med kaninerna och gjort läxor, eftersom att jag missar en veckas skola. Men det är ganska mysigt endå. :)

Och i morgon så blir det hoppträning igen med de flesta från klubben, ska bli kul. Så får jag rymma lite från läxhögen och träffa trevliga personer.

Har verkligen tre veckor fyllda med.. massor.. just nu. Musikal nästa vecka, veckan efter det så ska jag till Helsingfors med musikalgänget och uppträda där Fredag-Tisdag. Kommer klockan 5 på morgonen på Onsdagen, sen på Fredagen så åker jag till Sverige och hämtar lilla Carmen McFluff. :3

Snor en till bild av Jenny nu, hoppas att det är OK ^^


2 kommentarer:

  1. Det är ok:) fröken mcFluff fick nu under kvällen flytta ifrån mamsen till egen bur. Fergie slickade ju henne ständigt på huvudet så hon blev ju så glespälsad där;) men nu ska det väl bli ordning både på päls och öronsvaj;)

    SvaraRadera
  2. SVAR: jo vi ska fara med skolan imorgon :D!

    SvaraRadera