lördag 22 september 2012

En hel roman till inlägg

I onsdags så fick Lisen följa med på hoppningen, gick riktigt bra! 20 cm klarade hon.. på gruset.. hon var som en liten gräsklippare på gräset.. hihi :3

I Torsdags var det tävling, och guud vad stolt jag var över mina ninisar!
Coco var hemma från tävlingen.. Nu har han slutat halta helt, så det blir förhoppningsvis ÅM den 6e oktober med honom :))
Men i alla fall, Mando startade 25 cm, han gcik på 0 FEL i första omgången! och på 35 SEKUNDER! Lycklig matte var jag då kan jag säga ;) I andra omgången så rev han två hinder, för att han var trött förmodligen. på ungefär 50 sekunder gick han. Under en minut! Han som förra året blev utesluten tävling efter tävling pga tiden :3
Elle gick på 1+2 fel tror jag. Första rev han ömsen, som var på det högsta och längsta för lätten, så det visste jag att skulle bli en svår utmaning. Anra rev han samma och ett till.. minns inte vilket.. Men jag var i varje fall superstolt över honom med.

Så växer min lilla Carmen på också, det har visat sig att hon har som en långhårig rexpäls. Känns som att ödet bestämde det eftersom att jag alltid velat ha en Cachmear (Stavningen suger..) vädur(teddyvädur eller en rexvädur. Nu är det som en blandning av båda.. Kan knappt vänta till jag får hem mitt lilla troll.. Men det nästan 5 veckor kvar (pappa far på jobb snart så fick välja mellan vid 6,5 veckor eller 13 veckor. Så valde 13, vill ju inte att hon ska bli sjuk..)

Avslutar denna roman med en Carmenbild :3


1 kommentar: