onsdag 4 juli 2012

Mysdag

Åkte till stan med Elin idag på morgonen (Morgon= Halv 12 ;) och köpte lite vinster till kaninhoppningstävling, yaay :)
När vi åkte hem så sa pappa att han hade köpt ett paket kompostgaller till åt mig, så nu har jag 12 stycken :)

När vi kom hem så hoppade Elin och jag kaninhoppningsbanan.. Och, ja kaninhoppningen höjdes nu ett steg på listan över farligaste sporterna eftersom att jag fick en bom in i benet. Aj, säger jag bara..

När hon for hem så satte jag ihop de nya gallrena med mitt gamla, så att det är som 2 hagar i en, har bild på det man kameran e i köket och är för trött för att hämta den..
En är med 6 galler och en med 8 (Så 'delar' de vägg med 2 galler). mando fick vara i den mindre och skutta och Lisen och Elvis i den sörre, Coco skuttade på utsidan.
Så, ungefär 2,5 timme idag så har jag legat/suttit i rasthagarna och pratat, sjungit och gosat med kaninerna. Det kan jag vänja mig vid ^.^

Dessutom, det KAN hända att jag måste byta blogg, om mitt picasa alnum är fyllt gör gott alltså. Men tills vidare så har jag kvar den här, man vill ju kunna dela med mig med bilder. :)

Tuffs från förra tävlingen

1 kommentar: