fredag 27 juli 2012

Hej igen :)

Kaninburen är 95 % klar! Bara lite haspar så att bäbis inte fastnar i mellan dörren och buren..
Har inte tagit bilder, ursäkta, men bara buren är på plats så ska jag filma och visa en uppdatering av heeela kaningården (Med kaninbod och allt!).

Vädret är super just nu, i solen är det varmt och skönt för oss människor, i skuggan så trivs ninerna där det är lite svalare. De är ute hela dagarna, Coco får springa lös ute hela tiden då jag är hemma.
Idag satt jag ute vid stora rasthagen med Mando och Coco (Mando på insidan och Coco på utsidan). Och härregud vad glad jag blev när Mando för första gången på länge gjorde glädjeskutt och rullade sig i jordlådan.. :')


Anyways, ha en fortsatt trevlig kväll kaninälskare!

Elvis är bäst på att se söt ut :3

3 kommentarer:

  1. SV: Tack! Det roliga är att jag egentligen inte gillar rosa, men hos kaninerna har det blivit rätt mycket;) Transportburar etc... fast knallrosa måste det vara förstås;) hihi.
    Hoppas att det dyker upp nya bebisar nästa helg :)

    SvaraRadera
  2. Hej Nadja! Nu har jag börjat min nya kaninblogg, kolla in den vetja ; )

    kaniiiin.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. hehe okej, har hört att den är bra :)
    sötelvis!

    SvaraRadera