onsdag 16 maj 2012

Jag får något fel...

Jag börjar ge upp hoppet för Coco på kaninhoppningen. Är det inte att lukta så är det att äta, eller så är det att gräva eller att se på något annat. SUCK.
Dagens träning skedde i regn o rusk och jag satt mest under tak och myste med Herr Coccosboll, ganska trevligt faktiskt.

Sen det här med Elle. Idag innan jag skulle fara på träning (kl halv 6 på kvällen) så tyckte jag att han hade blivit lite sämre så jag gav honom ett par blad att äta av och satte höet nära. När jag kom hem 3 timmar senare så då har han hoppat upp på taket. Taket som han behöver ha balans för att hoppa upp på.
Jag ger honom lite gurka, man han vänder sig trotsigt om och tuggar på sitt hö. Så för tillfället äter han bara hö, maskrosblad och han dricker vatten.. :S
Ska ringa Jourveterinär i morgon och höra vad det kan vara.. (Ringde inte idag eftersom att han började må mycket bättre i går kväll och i dag på dagen)

Meeeh, dessa ninisar.. ;)
(Förresten, jag SKA ta bild på Mandos bur, jag har bara inte fixat klart den. Den har ingen sitthylla just nu, men det ska fixas inom kort..)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar