fredag 27 september 2013

Haul

Det här är ovanligt på bloggen! En haul ska det bli. Har köpt lite saker till långögonen de senaste dagarna, så tänkte att jag kunde visa upp det. :)

 Oxbows Timotejhö som Musti ja Mirri ÄNTLIGEN hade inne! :) Ålääningar, vill ni testa kvalitetshö åk dit och köp det här. De hade 3-4 olika sorter med. Puurfekt. Det är är 1,13 kg och kostade 9,90 €. Sjukt dyrt, men jag ger det som godis :)
 Tuggpinnar, finns på hundsidan men de är helt vegetabiliska och ok för kaniner. 1 € styck var de
 1,5 kg Burgess exel som jag ger till Medusa och Mando av lite olika skäl. ÄLSKAR den här maten och önskar att jag hade råd att ge alla niner den här.. 13,70 var den påsen
 En höboll, stor och bra den här, mycket bättre än trixis bollar enligt min mening. Har två bollar sen tidigare, en likandan fast blå till Mando och en liten trixie till Carmen, men nu har Medusa en med. :) 4.95 kostade den
 Och till sist så tog köpte jag en kattleksak i plast för 1 € (Reapris). Den har en plinga som är väldigt dov så ska testa den med Carmen o se vad hon tycker. Hon gillar när saker skramlar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar