onsdag 31 juli 2013

Le selar, le ihopsättning

I måndags så kom tre nya selar till mig från sel-shoppen. Två bröstselar och en bogsele. Helt ärligt så föredrar jag bogselen, eftersom att den var såå mycket lättare att sätta på. Bröstselen tog jättelänge.. haha. ;) Men, hud vad bra kvalite det är på Sel-shoppens selar.. Det gillas!

Har också börjat försöka sätta ihop Mando och Medusa lite smått. De har fått springa tillsammans i badrummet. Åkt i samma transportbur i bilen, delat lite äppelkvisar i hagen och så. Just nu är Mando allt för rädd för Medusa, men jag ska kämpa på! Han är så underlägsen av sig.. Och skulle egentligen behöva en ninunge att mysa med.

Annars då? Tja inte mycket händer.Helgen blir kul dock, massa kaninrelaterat. Men det tar jag på söndag tror jag. :)
Kaninungarna växer så det knakar, 4 veckor gamla nu... Tiden flyger fram!

(Och nej, inga nya bilder.. So sorry.)

 Kaninlägersbild, Pepparmynta somnade under längdhindret. :3 Tror att Pia tog fotot.

1 kommentar:

  1. Kommer Medusa alltså att stanna hos dig? :)

    SV: haha jaanå.. plastandet är jag ju inte direkt nöjd med.. Men tack! :D

    SvaraRadera