torsdag 4 juli 2013

Knodd collage

7 Bäbisar, 5 vuxna niner och en terapi kanin = 13 niner! Så många har jag aldrig någonsin haft!
Men det är väl värt det, så söta som de är ^^

Har, som ni ser, valt ut kulltema. Har också valt ut 7 stycken namn, men de ges lite senare. När jag kan börja ta i dem lite mera. Nu tar jag upp dem en gång om dagen snabbt bara för att se att alla lever och mår bra. Och så knäpper jag nått kort för de framtida ägarna.

De andra kaninerna då?
Mando och Coco följde med till 4h igår och hoppade. Vi var tre förare och 4 kaniner. Mando och jag hoppade en bana på 20 cm, som han slarvade som en dåre på men han klarade 40 cm höjd. Så jag var endå stolt :). Och Desire hoppade Med Coco. Han var koncentrerad och hoppade fint! Kanske jag ska låta henne hoppa emd honom.. haha xD
Carmen kan numera 8 klickertrix. Upp i famnen, Ner från famnen, in i huset, stå, snurra runt, hoppa genom en ring, hoppa upp på ett bord och hoppa ner i en låda. Duktig flicka!
Lisen och Elvis mår bra de med. Elvis fäller som en galning men annars är allt normalt.
Och Medusa söker fortfarande ett nytt hem. Har annons ute på henne, så ska hålla hoppet uppe. Just nu är hon världens finaste. Bits inte, attakerar inte och tigger uppmärksamhet när man kommer förbi. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar