torsdag 2 maj 2013

Träning 2/5-2013

Idag har jag varit hemma sjuk. 'bara' huvudvärk dock, så bestämmde mig för att hoppa med kaninerna. Jag behövde få bort smärtan i mitt huvud genom att tänka på annat.
Jag satte upp 5 hinder, Rätuppstående "Kaninen" Med ett stort plank och 2 bommar. - Vanligt rätuppstående - En trea - Nine/eleven - heltäckande plank.

Lisen hoppade först. Hon hoppade en Lättbana galant med 0 fel. Valde att bara hoppa en runda då lilla tanten är 6 år.

Elvis, som har hopp paus egentligen fick också komma ut. Ska försöka få honom inne i hoppningen igen. Han hoppade jättefint! Lite stressad men endå bra. Jag tror att han fick 1+0 fel.

Carmen fick också hoppa. Hon är sååååå stressad i selen. Hon hoppar och sparkar när man ska ta upp henne och hon springer aldrig rakt. Men vi lyckades klara en 20 cm bana två gånger utan fel, trots att vi fick bråka lite.

Coco glömde helt bort sin nosighet och hoppade jättefint! En msv/svår bana med 1+1 fel. Jättebra tid också! Stooolt!

3 kommentarer:

  1. SV: Taack så mycket! Ska bli så kul när det är klart :)

    SvaraRadera
  2. SV: hihi absolut! Idag blev det klart och Fabian har flyttat in, har gjort lite glädjehopp och så ;)

    SvaraRadera
  3. SV: haha ja! Han har lärt sig :') (även om han gör det på sitt lilla egna sätt) men han kommer upp i luften iaf! :D

    SvaraRadera