onsdag 21 november 2012

Ninilivet

Varför uppdaterar du inte Nadja? Varför? Säg nu? Har du övergivit din blogg?
Nej, röster i mitt huvud, jag har inte övergivit bloggen.

Just nu har jag ungefär 1,5 timme varje dag efter skolan att spendera med kaninerna och på den tiden blir det rastning av alla utom Lisen och Elvis, Mys med alla, utfodring och sånt. Ingenting händer, därför skriver jag inte.
Lilla Carmen går det fint för. Hon är väldigt emot att bli upplyft och gör stora protester genom att hoppa upp 20 cm i luften och skutta runt i en cirkel. Men hon är dundermysig och riktigt social. Jag testade att hoppa med henna i söndags också, samma bana som förut och samma höjd. Hon har inga problem med själva hindren mera, det är bara att springa rakt som ä problemet. Men, hon lyckades den sista gången i Söndags. Tre hinder på lägsta höjd, klarade alla och ingen korrigering. Ett litet steg framåt! ;)

Förhoppningsvis kan det komma upp lite nya bilder snart, nu värkar inte Blogger vilja samarbeta med mig heller så, vem vet kanske jag måste övergiva den här bloggen snart bara för att bildutrymmet har tagit slut.. *suck* 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar