fredag 7 september 2012

Fredagen den sjunde september

Idag hade jag musikalövning till klockan halv 6. Jag fick efter det rusa hem, packa in kaninerna i transporterna och sätta in dem i bilen och hämta upp andra kaninhoppare så åkte vi på tävling.

Mando fick hoppa 25 cm, Jag är såå nöjd med honom. Han gick på 2+2 löjliga fel men men.. Men tiden.. GAAH! 49 sekunder första omgången (!!!) och 67, eller nått andra. Mando som vanligtvis drar ut på det sista!

Elvis Gick på 3+3 onödiga fel, samma fel alla gånger. Vattengraven (Satte nosen i vattnet sen hoppade han över..), fyren (Ett plank vinklades lite båda gångerna) och bågen som han hoppade igenom. Fjantigt.. :P

Coco gick över mina förväntningar! 2+2 (tror jag..) och nästan inget nosande i omgång ett, men omgång 3 så var det på håret att vi kom igenom. Hjärnspökerna är absolut tillbaka.. 'Oj vad roligt..'

Sen har vi en annan trevlig liten nyhet, Alf!
Alf är en Hermelin rex från 4H, han hade blivit lite stressad och aggresiv under sommaren så nu är han här på stressläger. ;)
Bilder och mera text kommer i morgon. :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar