lördag 14 juli 2012

Dagarna går

Blablabla ursäkta för den dåliga uppdateringen blablabla.

Dagarna rullar på här hemma. Hängöronen  springer på i rasthagarna mellan 8-10 timmar om dagen. Coco springer lös ute med oss 3-4 timmar om dagen.
Gräs plockas, burar städas, klor klipps och kärlek ges det hinkar av.

Hade ju en hopptävling i fredags. Gick ganska bra förutom att fredagen den 13e straffade mig lite då Domaren inte kunde komma, och den enda jag skulle tävla mot i Lätt klassen inte kom (Det blev ju ingen tävling för mig då..). Men som domare/hinderuppsättare i mini så gick det bra, extra roligt när två nybörjare kom på placering!
Efteråt så fick Elle och Coco koma ut och hoppa lite, Malin hoppade med Elle och jag med Coco. Båda klarade fint lättklassen förutom att Coccos den kåtkbocken bara skulle juckla på mig.. >.<

Så ja, livet på ninifarmen är som det ska.

 Alma med matte Amanda som vann tävlingen den 13e (Ej bild därifrån men..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar