måndag 11 juni 2012

Update

Händer inte så värst mycket just nu i kaningården, men jag tänkte göra en snabb update endå..

Elvis ska få komma med mig på hoppträning idag! Ska bli riktigt roligt! Speciellt när jag inte behöver cykla dit (utan kanin såklart..) eftersom att Åsa och hennes pappa var så über snälla att de erbjöd sig att hämta upp mig. Ska bli sååå kul att få träffa ninikompisarna och speciellt Lynn, som jag inte har sett på.. jag vet inte hur länge.. :)

Coco Njuter av sitt 'ungkarlsliv' och igår när jag städade så fixade jag även till hans bur så att han nu f¨r ennu mera springutrymme i sin lya. Där var det massa haml och rör förut, men tog bort det eftersom att herr Hyper behöver få springa av sig mera.. :P

Lisen är brunstig, OJ vad brunstig hon är! Hoppar runt ens fötter, knorrar, bygger bo, juckar på Elle.. Det positiva är ju att hon är extra kelig.. :)

Och Mando då.. Han har blivit mycket mera social nu. Han kommer fram när man ska sätta honom i rasthagen på morgonen och bär man ska ta in honom så beter han sig inte som ett vilddjur.. ;)

Mando i gräset :3

1 kommentar:

  1. ååå va kul. :)
    ska vi följa varandra via blogglovin ? :)

    SvaraRadera