måndag 25 juni 2012

Jag vill ha en dvärgvädur Rex.

Jag har en bur, det är bara att rusta upp den så funkar den finfint.
Jag har tiden, annars så kan jag ge mig tiden.
Jag har överdrivet mycket kärlek att ge, VARFÖRR MUTTER UND VATER?

Eller tja, det är mest Mr.Pappa som är negativ. han har ju ett ganska bra argument, jag har 5 egna djur, men det är inte så mycket om man dedikerar stora delar av sitt liv till dem.
Sen så det där med att jag bara bor kvar här i ungefär 3,5 år till. Men helt ärligt, skaffar jag en hona så kan den bo med Mando när jag flyttar (Om alla lever, men det hoppas jag ju såklart på).
Min mamma är ganska lätt att övertala. Men pappa, Huh.. Speciellt när uppfödaren jag vill köpa kanin från ligger ungefär 6 timmar bort.. 12 timmars resa för en 'liten kanin' Hmmpf.
För folk som undrar, jag vill ha en Wienertecknad dvärgvädur rex i svart/vit japanteckand, blå/vit japanteckand, blå eller svart. Från Sweetys hoppkaniner och dvärgvädur rex. Ja.. MIEK, dessa föräldrar.

Ja det var min klagostund för dagen, det har regnat KONSTANT idag. Och jag är förkyld. Men har hämtat hö från Farmor o Farfar så det var väll inte en helt misslyckad dag..
Mando har fått springa runt i hagen i en timme nu ungefär, i uppehållet. Coco fick vara ute i 45 minuter ungefär..






1 kommentar: