onsdag 14 mars 2012

Sen sist

Okej, dålig uppdatering igen.

Men kan berätta vad jag har gjort idag då, för att uppdatera lite. :)

Soligt och fint har det varit, enda sedan i söndags! Så idag fick Coco skutta lite ute, jisses vad vårkänslor han har fått! Jagar mig och vill para sig, och så bråkar han med de andra kaninerna värre än vanligt. Lite får man tjata på honom för att han inte ska bita Mando i nosen.. :S
På tal om Coccos, efter ett och ett halvt år som han har bott här så har han nu fått ett nytt Namn; Coco!
Ja, inte mycket skillnad, men jag gillar hans 'nya' smeknamn bättre, på tävligar kommer jag fortfarande kalla honom Coccos. :)

Elvis älskar det soliga vädret! Riktigt gosig har han blivit nu på våren, tror han blir mindre butter när solen kommer fram ;)

Lisen har tyvärr fått tillbaka sitt 'kletöga' på samma öga som förut.. Suck! Nu blir det att putsa två gånger om dagen igen då.. Det är nog när det har blåst så mycket, även om hela buren ungefär är vindtät så är det inte det på bodels taket.. Hmpff..

Mando lever ungkarlsliv med stolthet! Idag tränade jag även lite klicker med honom. Nu kan han 'upp på' och 'kom' utan problem.
Han är dock inte lika glad som de andra, men vi pratar ju om Mando så vad ska man vänta sig?

Lisens öga i sommras..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar