torsdag 8 mars 2012

Hur det gick igår.

No coments.
Det gick inte direkt bra, Elvis var allmänt lat när det började blåsa. Så får börja träna varje helg nu så att de kommer in i den nya säsongen igen.
Coccos blev antingen rädd för någon hankanin eller upphetsad av en hona. Så det var upp livrädd i min famn eller para sig med min arm som gällde...

Meeen det roligaste var nog att packa upp det nya längdhindret och se på det andra hindret som Ömsens försäkringar sponsrade till oss. Länghindret har vi ju samlat ihop själva, genom att sälja kaffe och kaka på 4H gårdens lördagsöppet (Så jag fick mitt stora ärr på handen.. Spilde kaffe.. hehe)
Hindret vi fick av ömsen är typ en fyra, men de första två 'delarna' var lika höga och de andra paret (De längre bak) Var högre och lika höga. Svårt att förklara men går ni in på Libra arics hemsida och trycker på företagsreklam så är det liknande model som 'Tommy snickare' hindret.
Sen var det såklart jättekul att träffa Klubbkompisarna, Lisa, Sofia, Åsa, Elin och några till. :)

1 kommentar:

  1. HAHA! Jag känner igen dedär med Coccos...
    Para sig på armen, dofta på mattan och skvätta piss är nog Elwis favorit tävlingssysslor XP

    SvaraRadera