lördag 3 mars 2012

Heldag borta, men kaninerna nöjda i alla fall ^^

Hade musikalövning mellan 10.00 och 16.00 idag, riktigt kul, men jag hann ju inte vara så mycket med ninerna idag heller.. :S
Dock fick Mando vara ute i hagen hela tiden då jag var på övning, och när jag kom hem fick Lisen och Elvis vara ute i hagen i ca 2 timmar till. Coccos fick springa efter mig medan jag var ute.
På kvällen fick de en lyxmiddag med äppelkvistar, havre, lite vitkål, morotsbitar och det vanliga torrfodret. Nom Nom sa kaninerna och så var det borta, eller tja, kvistarna tog ju en liten stund..

Med Mandos och Coccos klickertränade jag också. Väldigt bra gick det! tränade 'snurra runt' och 'upp på taket' med Coccos och 'kom' och upp på' med Mando. Riktigt lättlärda är de båda två och roliga och träna med. :)

1 kommentar: