fredag 24 februari 2012

TjugofjärdeFebruariTvåtusentolv

Kaninerna har fått vara ute i hagen, Coccos har fått springa lös ute, Mando har blivit borstad (han lossar), alla niner har fått kvistar och blåbärsrisoch så har både Mando och Elvis fått komma ut på promenad i sele.
Ja, det är ungefär dagen för mig och ninerna... ;)

Kan ju berätta att jag har mejlat Ålands djurskyddsförening, ÅMHM (Googla för att veta vad det är.) och vår komun om frågor om omplaceringshem. Ja, jag börjar ta tag i det.. Mahaha.. ,)Okej, det var Ålands djurskyddsförening som tipsade om ÅMHM, så det var väll inte JAG som tog tag i just det :P
Jag hoppas på svar nästa vecka, mejlade i onsdags så de funderar väll fortfarande på mina frågor (Får vi hoppas)

Jag har inget mer att säga till er, så nu får ni en bild från igår:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar