söndag 19 februari 2012

Nittondefebruaritvåtusentolv

Igår var jag i Sverige, eller rättare sagt Stockholm, hela dagen. Hittade en sjukt snygg klänning och en jacka som jag ska ha på konfirmationen. Och även lite vardagskläder.
Idag har jag Städat burar, och alla kaniner har fått komma ut i hage eller lös. Nöjda niner har man då!
Dessutom började jag att städa och fixa i kaninboden idag, förhoppningsvis kan Mando flytta in dit om någon dag ^^
Tror dock dessvärre att jag håller på att bli sjuk, lagom passligt till sportlovet >.< Huvudverk, illamående, halsont och Hosta.. Ska krypa i säng nu och hoppas på att det känns bättre i morgon.

PRELIMENÄR BUR DAG ETT

Såhär det det ut nu.
Vad som ska göras mera..
*Ta bort Höet i hörnet.
*Ta bort alla saker från 'hyllan'.
*Täcka golvet och 'hyllan' med tidningspapper.

*Lägga in aktiveringssaker och 'huset' (en transportbur)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar