lördag 28 januari 2012

Vad har jag gjort idag då?

Idag har varit en allmän lat dag, mamma fyllde år så jag var med henne hela dagen nästan.
Men jag har fixat en 'krok' vid kaninburen, som jag ska kunna hänga upp kaninkassen på när jag är där nere, är trött på att den ska bli blöt av att ligga på marken.
Sen fixade jag även upp en tråd i Boden om jag hängde upp mina prisrosetter på, de gör sig bättre där än i ett skåp i mitt rum. :)

Coccos har också fått springa lös ute och den dagliga gosstunden har ju också varit såklart.
Till middag fick de varsin bit päron och en liten bit gurka.SLURP så var allt borta ;)

Skulle ju hoppa idag med.. Men hindrena hade fryst fast i golvet och i varandra, även om de var i boden.. Det var tydligen ett tecken på att jag inte skulle hoppa :P

Bjuder på en arkivbild nu, eftersom att jag inte orkar hämta kameran.. ;)

1 kommentar: