tisdag 1 november 2011

Snart skribba :(

Okej, om en kvart ska jag till skriftskolan, så hinner blogga lite ;)
Här hos kaninerna flyter allt på som vanligt, Coccos lossar coh springer runt på gåden med mig efter skolan. Mando är som han är och biter en i fingrarna och kastar runt maten han inte vill ha. Elvis skuttar runt i buren och är allmänt glad. Och Lisen kommer fram och hälsar så fort man kommer till buren.
I morgon så är det även Kaninhoppningsträning på 4Hgården :). Ska ta med mig Elvis, så hoppas att det kommer att gå bra :)
På torsdag ska jag till Sverige på NASA utställningen med kompisarna (hehe vi följer med 7orna.. och vi är åttor.. ;))

Och nuuu får ni se bild på min hamster :)) Han är inte här ennu, men uppfödaren Annica har tagit bild på honom :)
Underbar eller? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar