fredag 21 oktober 2011

Lite Nyheter/ uppdateringar!

Okej.. det har hänt lite saker de senaste dagarna, som jag helt enkelt inte har tagit mig tid att skriva.

Vi kom på varför kaninerna rymde, de hoppade inte ut, som vi trodde utan de hade gnagat upp gallret och krypt ut.. Min kompis Vilma tog Elvis på plats när han satte ut huvudet ur gallret. ;)

Jag ska I december skapa en video-julkalender som ska handla om kaninerna (Ja, här planerar man i tid)

Och till sist... Även om det är en kaninblogg så berättar jag det :)
Har i måånga år velat ha en Hamster, och nu ska jag få en! Alltså ett tillägg till vårat smådjurs-zoo ;)
Ska tinga en Guldisunge så fort de har föds hos uppfödaren jag har 'valt ut'
Så alla kaninälskare som läser min blogg, kommer att få stå ut med lite hamsterinlägg också :)

Gammal bild, Mando, Lisen och Hoppsan (♥♥♥)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar