onsdag 17 augusti 2011

10 saker ni kanske inte visste om mig...

1. Jag bor på Ön Åland, som är mellan Sverige och Finland (för er som inte hängde med på geografin)
2. Jag målar hellre naglarna än att sminka mig, sminkar mig typ aldrig ;)
3. Jag är född 1997
4. Jag älskar assessorer och färggranna kläder.
5. När jag är på nätet är jag mest på ifokus (kanin ifokus och kaninhoppning ifokus)
6. Jag har inte så många vänner, men de jag har är Ultra Awesome ;)
7. Förutom kaninhoppning är mina favoritsporter volleyboll och simmning.
8. Jag tycker även om att scrappa och fotografera (har en Canon IXUS 105, samlar till en Canon EOS 1100)
9. How I met your Mother och The simpsons är de bästa programmen enligt mig.
10. Jag kan inte leva utan Djur, Alltså mina 4 kaniner och våra 3 katter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar